Jak na razie tylko trzy tytuły, ale z pewnością będzie więcej. Styl Nicholsa bardzo mi się podoba. Już nie mogę się doczekać Midnight Special.
Take Shelter - 8/10
Mud - 7/10
Shotgun Stories - 7/10
Shotgun Stories - 8/10 <3
Take Shelter - 8/10
Mud - 7/10
Midnight Special - 7/10
Mam nadzieję, że pokażą Loving w naszych kinach.
1. Take Shelter - 8/10
2. Mud - 7.5/10
3. Shotgun Stories - 7/10
4. Loving - 6.5/10
5. Midnight Special - 5/10
1. Take Shelter - 8/10
2. Mud - 6/10
3. Shotgun Stories - 6/10
4. Loving - 5/10
5. Midnight Special - 5/10
Lubię gościa, ale po 'Take Shelter' nie nakręcił już nic, czegoś tak świetnego. Mam nadzieję, że jeszcze to zrobi.
1 - Midnight Special - 7
2 - Loving - 6
3 - Take Shelter - 5
4 - Uciekinier - 5
5 - Shotgun Stories - 5